onsdag den 6. juli 2011

Harry Potter Konkurrence

Jeg er ikke skuffet  - Jeg er SKIDE SUR !!!
Go morgen Danmark sparkede en konkurrence i gang i sidste uge, hvor præmien var en tur til London med fly, hotel - og ikke mindst billetter til gallapremieren på den sidste Harry Potter film.
Opgaven lød: Er du den vildeste Harry Potter fan? Så lav dit eget videoklip, der viser hvor stor en fan du er....
Jeg tænker naturligvis på kager. Kager, kager, kager :) Og derfor dette indslag fra mig. Min søde og DYGTIGE nevø Marcus har filmet og klippet.

MEN, der blev sagt i programmet at videoen skulle sendes til dem, inden Mandag, hvilket vi gjorde (søndag aften) , men mandag morgen kl. BÆ, havde de fundet 5 finalister, og derefter en vinder.
Vores " mesterværk ;) " kunne umuligt ha nået at være med. Mener bare, at man skulle ha udtrykt sig ordenligt og sagt: for at komme i betragtning skal de have den inden lørdag ( whatever ) kl. 12... eller lignende ...

Men her er den, indsendt fra den vildeste fan :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det godt lavet !!!

    Æv at I ikke vandt !

    SvarSlet
  2. Det er da et super indlæg - kan ikke passe, at I ikke vandt:-(

    SvarSlet