fredag den 17. juni 2011

KRAV MAGA

Min mand Kennet og jeg går begge til Krav Maga. Nogen golfer den, andre danser eller går på jagt. Vi har derimod fundet en vis tilfredsstillelse ved at slå og sparke …(hmmm)
*Krav Maga stammer fra Israel og betyder direkte oversat fra hebraisk NÆRKAMP. Krav Maga er et praktisk og taktisk system, som lærer dig, hvordan du forebygger, håndterer og overvinder alle typer af trusler og vold. Krav Maga kendetegnes ved, at det er enkelt, naturligt og effektivt, og betegnes som nutidens mest effektive og mest løsningsorienterede selvforsvarssystem. ( og så er det råt og sjovt – og forklarer de til tider store blå mærker ) (Og ja, så går jeg jo også til Kage, lige så ofte jeg får muligheden :) )


Kennet og jeg træner ikke samme sted, af praktiske grunde ( ungerne ) , og da Kennets klub skulle holde afslutning måtte der jo en kage på bordet. Kagen består af chokoladekage i lag, med lemon curd PSC. Logoet på toppen er først rentegnet i Illustrator og siden printet hos http://www.funtryk.dk/
De var hurtige og billige...


















( på toppen ligger en tandbeskytter )

3 kommentarer:

  1. Rigtig fin kage, og tak for linket - der koster det kun en brøkdel af hvad jeg normalt har set :)

    SvarSlet
  2. Tak og selv tak - de er nemlig rigtige billige :)

    SvarSlet
  3. Nååh det er en tandbeskytter :o) Jeg havde godt nok siddet og spekuleret over om det mon var en del af logoet.. det er en virkelig fin kage!

    SvarSlet